



RemcovanKuilenburg schreefColonVoor twee euro korting ga ik geen moeite doen. En als MGCC lid mag je gratis naar binnen. Dus ook als MGCC UK lid mag je gratis naar binnen aangezien het de moeder organisatie is.
En even "print" op mijn computer doen noem ik nu echt geen moeite hoor! 

Kasper schreefColonEcht niet!




Bruno schreefColonsorry, heb vanalles mee te nemen, dus geen kans om de F te nemen. T'zal de "Benz" worden.





Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.