














Bruno schreefColonZoals daarnet IRL al verteld, heb ik al zwaar spoijt dat we deze van de hand deden als ik de foto's nu terug zie.
Wat een beauty !





MGF schreefColonWat een mooie auto(s)!![]()
Ga je nog meer aan de auto doen om er een raceauto van de maken of blijft het meer een straatauto?




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.