BUTTON_POST_REPLY 137 berichten
1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-2011
  • Welke datum heeft jullie voorkeur?

    Poll eindigt op vr jun 10, 2011 10:17 pm

    Zondag 31 Juli
    1
    8%
    Zondag 14 Augustus
    2
    17%
    Zondag 28 Augustus
    6
    50%
    Zondag 11 September
    3
    25%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 12
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus

    door Bruce » ma jul 18, 2011 7:42 am

    Wie gaan er mee:

    1. Pierre en Colette
    2. Angelique
    3. Tukker (OV)
    4. Rick
    5. Kevin
    6. Remieme & Em-Gee-Efke (Erwin & Aline)
    7. Jager (OV)
    8. Mike (Ultimate)
    9. Bart-K
    10. Leblar
    11. Bruce
    12...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus

    door Bruno » ma jul 18, 2011 10:51 am

    Ik probeer er zeker bij te zijn, maar de F moet nog een andere versnellingsbak krijgen om goed te zijn.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus

    door Blue Trophy » ma jul 18, 2011 3:24 pm

    @ Johan. Hoop inderdaad dat het goed weer word, maar alles wat nu valt, valt straks niet meer :lol:

    @ Bruno, hopen dat het allemaal gaat lukken om de lange rit na het Oosten te maken.

    Leuk om te lezen dat er steeds meer mensen interesse hebben om mee te gaan. Wij zijn er druk mee bezig om de rit helemaal op orde te krijgen. Volgende week hebben wij vakantie en zullen wij nog de laatste puntjes op de i gaan zetten, en zullen wij ook met een volledige update komen.

    Wie gaan er mee:

    1. Pierre en Colette
    2. Angelique
    3. Tukker (OV)
    4. Rick
    5. Kevin
    6. Remieme & Em-Gee-Efke (Erwin & Aline)
    7. Jager (OV)
    8. Mike (Ultimate)
    9. Bart-K
    10. Leblar
    11. Bruce
    12. Johan Q
    13. Bruno (OV)
    14. Kachel (OV)
    15. ........
    Laatst bijgewerkt door 1 op Blue Trophy, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus

    door Blue Trophy » zo jul 31, 2011 12:56 pm

    Na diverse malen de routen gereden te hebben, is hij eindelijk helemaal klaar! En word het tijd om de informatie hier neer te zetten.

    De rit is op 28 Augustus 2011. Om 11:00 uur willen wij starten met de rit, deze rit zal ongeveer een 140 km zijn.

    Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 bij ons thuis
    Adres:
    Brinkweg 11-i
    7691 PE Bergentheim. (Nederland)


    Wij zullen gaan lunchen in het Eetcafé de Postelhoek, voor meer informatie en prijslijst kan je hun website bezoeken: http://www.postelhoek.com/eetcafe.html


    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us


    We zullen vanuit daar weer verder gaan met de route. Na een anderhalf uur rijden wilde we nog ergens lekker wat gaan drinken op een mooi Landgoed, in een omgeving wat in ieder geval de moeite waard is om je auto even te verlaten en het Landgoed te bekijken.

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us


    De eindbestemming zal bij het Boomstamrestaurant het Heemse zijn. Daar lijkt het ons leuk om de dag af te sluiten met een etentje met de mensen die daar prijs op stellen.
    Graag zouden wij voor 21 Augustus willen weten wie er mee blijft eten, zodat wij de aantal plaatsen kunnen reserveren.
    Voor meer informatie en prijslijst/menukaart verwijzen wij jullie naar de website van Boomstamrestaurant het Heemse : http://www.hetheemse.nl

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Uiteraard zijn de kosten voor het eten en drinken voor eigen rekening.

    Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen jullie deze natuurlijk stellen.

    Wij hebben er veel zin in.

    Groetjes Pierre en Colette
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus

    door Kachel » zo jul 31, 2011 1:05 pm

    Onze vakantie is wat naar voren geschoven. Hierdoor kan ik misschien toch nog mee op 28-08. Ik neem aan dat het geen probleem is om op het laatst nog mee te gaan? (anders rijd ik gewoon stiekum achter de stoet aan :lol: ) Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om mee te gaan.
    En de F moet er natuurlijk ook nog zin in hebben na +/- 5000km in 18 dagen.
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Blue Trophy » zo jul 31, 2011 1:16 pm

    Dat is zeker geen probleem, ik heb je op de lijst gezet met OV erachter.
    Maaaarrrreee jij bent wat van plant met je F, 5000km rijden, klinkt erg lekker!!!


    Groetjes colette
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Andros » zo jul 31, 2011 2:03 pm

    Ziet er eigenlijk wel heel erg verleidelijk uit. Het is alleen wel een behoorlijk eindje rijden, zeker aangezien de MGCC Antwerp op diezelfde dag hier twee dorpen verderop ook een rit organiseert. Ik denk er eventjes over ^^
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Blue Trophy » zo jul 31, 2011 2:36 pm

    Het is inderdaad voor jou een eind rijden, maar een rit van MGCC Antwerpen die 2 dorpen verderop is, is voor jou bekende terrein, dat zal deze rit zeker niet zijn, een zeer gevarieerde rit in een schitterende omgeving! :lol: :lol:

    Zonder gekheid, we vinden het al leuk om te horen dat je er over nadenkt en dat je eventueel de moeite wilt nemen.

    Groetjes colette
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Bruno » zo jul 31, 2011 6:45 pm

    Andros schreefColonZiet er eigenlijk wel heel erg verleidelijk uit. Het is alleen wel een behoorlijk eindje rijden, zeker aangezien de MGCC Antwerp op diezelfde dag hier twee dorpen verderop ook een rit organiseert. Ik denk er eventjes over ^^



    Wil je mee rijden met oud ijzer, of met wagens van eigen kaliber ? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Andros » zo jul 31, 2011 7:00 pm

    Tja, vorig jaar waren er ook een aantal F'jes en TF'jes maar dit event is inderdaad leuker met de TF. Ik laat het nog wel weten, kijken of ik nog een copiloot kan vinden :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Kachel » zo jul 31, 2011 10:58 pm

    Blue Trophy schreefColonDat is zeker geen probleem, ik heb je op de lijst gezet met OV erachter.
    Maaaarrrreee jij bent wat van plant met je F, 5000km rijden, klinkt erg lekker!!!


    Groetjes colette


    Mooi! Ik hoop dat het gaat lukken.
    Wij gaan een rondreis in Noorwegen maken met de MG, vandaar de km's.
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Kevin » vr aug 05, 2011 5:39 am

    Klinkt goed allemaal. Voor het laatste etentje zal ik echter moeten passen...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Remieme » di aug 09, 2011 2:33 pm

    Wij moeten helaas afzeggen voor deze rit :(

    Er staat een baby borrel op dezelfde datum gepland in Belgisch Limburg.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door RemcovanKuilenburg » di aug 09, 2011 2:37 pm

    Zijn jullie op de hoogte dat een baby nog niet mag borrelen?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-2011

    door Remieme » di aug 09, 2011 5:08 pm

    Het borrelt anders regelmatig in die pamper ;)


    ---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=51.479568,4.272515
BUTTON_POST_REPLY 137 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten