Bruno schreefColonSander schreefColon
Jupilerman is al even donker als Erik denk ik, alleen op een ander niveau. Jupken koos voor het optische, terwijl Erik de tuning weg is ingeslagen.
Err, ik denk dat Erik zich reeds aan de eerste zonnestralen heeft tegoed gedaan. Hij heeft al een fameus kleurke. :LOL:

