

RemcovanKuilenburg schreefColonIk heb van de andere partij niets meer vernomen. Dus het gaan alleen de Trophy splitters worden.
01. DBC (zonder mistlampen)
02. Etienne (zonder mistlampen)
03. Sjirafje (zonder mistlampen)
04. Bruce (zonder mistlampen)
05. ErikB (zonder mistlampen)
06. Ultimate (zonder mistlampen?)
07. Ewald (zonder mistlampen)
Het gaan er 7 worden en ga de andere partij vragen om de kosten op te maken. Deze zal ik hier posten en gaan we eens kijken hoe we het gaan doen met betalen. Keep you posted.

RemcovanKuilenburg schreefColonIk heb van de andere partij niets meer vernomen. Dus het gaan alleen de Trophy splitters worden.
01. DBC (zonder mistlampen)
02. Etienne (zonder mistlampen)
03. Sjirafje (zonder mistlampen)
04. Bruce (zonder mistlampen)
05. ErikB (zonder mistlampen?)
06. Ultimate (zonder mistlampen?)
07. Ewald (zonder mistlampen)
Het gaan er 7 worden en ga de andere partij vragen om de kosten op te maken. Deze zal ik hier posten en gaan we eens kijken hoe we het gaan doen met betalen. Keep you posted.



Zonder mistlampen schreefColon
01. DBC (zonder mistlampen)
02. Etienne (zonder mistlampen)
03. Bruce (zonder mistlampen)
04. ErikB (zonder mistlampen?)
05. Ultimate (zonder mistlampen)
06. Ewald (zonder mistlampen)
07. Bart-K (MET mistlampen)


en twee posts verder stond ik, zonder dat mij iets gevraagd werd, al in de lijst.sjirafje schreefColonIk heb waarschijnlijk ook wel interesse. Maar ik moet eerst even uitzoeken wat ik kwijt ben aan het spuiten van de bumper. (is wel meteen die steenslag weg)


RemcovanKuilenburg schreefColonHad je even op 4 april aan de bel moeten trekken

RemcovanKuilenburg schreefColon@ Erik is het nog steeds een vraagteken of wil je er een hebben?

Hi Remco,
We're out of the normal Trophy front spoilers at the moment, but do have a few 'with holes' in stock.
I'll order from our suppliers today, as soon as your order arrives with us i'll send you an email and we can sort out payment on the day we ship to you.
Best regards
Dave


RemcovanKuilenburg schreefColonOki doki.Hi Remco,
We're out of the normal Trophy front spoilers at the moment, but do have a few 'with holes' in stock.
I'll order from our suppliers today, as soon as your order arrives with us i'll send you an email and we can sort out payment on the day we ship to you.
Best regards
Dave

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.