Bruno schreefColonAls het niet echt prijstechnisch een voordeel is, kan ik beter ook afhaken, daar het bij mij gewoon maar is, om in reserve te hebben. Indien geen prijsvoordeel, kan ik hem dan ook beter bestellen, indien ik hem daadwerkelijk nodig heb. Ik heb al genoeg te stockeren...
Daar het niet om een groepbuy gaat, ondervindt dus danig ook niemand last van het afhaken of niet.
Indien ik dit verkeerd zie, doe ik uiteraard alsnog mee.
Ik had je al een PB gestuurd





