Zjagoewar schreefColonIk zal je al teleurstellen Sander, Speedline is een rallymerk, wordt gebruikt in de rally en racerij dus goed en niet goedkoop. Dus hou je stuur van je F maar goed vast want de Euros gaan rond je oren vliegen.![]()
Ik dacht het al wel maar MG wielen zijn ook niet goedkoop hè. Een adapter is voor mij niet echt een optie. Ook wil ik graag het gewicht weten.


