

RemcovanKuilenburg schreefColonGa jij zingen dan







em-gee-efke schreefColonJa... 10 jaar mgf.be... De tijd gaat snel! Het is, zoals al meerdere malen is aangehaald, niet alleen een grote bron van informatie maar er zijn inderdaad ook mooie en hechte vriendschappen uit voort gekomen en zelfs meer dan dat![]()
Ik vind dat we dit "jubileum" niet zomaar voorbij mogen laten gaan!! Feeeeesjuuuuuhhhhhh
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.