

ttdesign6 schreefColonVandaag wederom twee keer een ritje gaan maken.
Bij mijn ritje vanmiddag schokte de motor nog een keer, voor de rest liep deze heel soepel.
Bij mijn ritje van zojuist schokte hij helemaal niet meer en beide keren was de motor op temperatuur.
ttdesign6 schreefColonHet enige wat mij zo opviel aan de verdelerkap was dat er bij de pakking ervan een stukje plastic afgebroken was??
Je hebt die ronde pakking (plastice ring), waarbij aan de binnenkant een opstaande rand is, en daar was een driehoekje uitgebroken.








ttdesign6 schreefColonOp een ander forum las ik iets over de krukas sensor, kan deze er nog iets mee te maken hebben of niet?
schrokke schreefColonDus voorlopig zeg ik ontsteking met voorop verdelerkap/rotor of de bobine die de losgekomen kabel slecht verteerd heeft of de krukassensor die kortstondig onderbreekt.



ttdesign6 schreefColonHet wil niet echt meewerken.
Mijn order is voor de 2e keer blijven vast hangen bij elise-shop, vorige keer ook al. Nu tot morgen wachten...![]()
Wel goede service als je ze belt trouwens...dat dan weer wel.



ttdesign6 schreefColonEn waar zit de krukas sensor precies?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.