RemcovanKuilenburg schreefColonGa je nog mee DBC? Of ga je goed met de verkoop van de F? Je bent natuurlijk van harte uitgenodigd om mee te rijden als de F nog niet verkocht is.
Als die dan nog niet weg is ben ik zeker van de partij! Ik verwacht dat ik hem of heel snel kwijt ben (word pas in April te koop aangeboden) of anders wachten ze maar tot na de rit





