door Tukker » vr aug 19, 2011 4:35 pm
Als je volledige no-claim korting hebt is all risk al snel aantrekkelijk omdat het laten spuiten en uitdeuken van een spatbord meer kost dan de betaalde extra premie.
Ik betaal zo'n 15 euro per maand meer voor all-risk t.o.v. wa+.
Ook parkeer schades en het feit dat je gelijk kan beginnen met reparaties ongeacht wie schuldig is is wel handig. (verschil tussen zelf doen of laten doen)
Je kan ook je auto laten taxeren om zodoende een hogere dagwaarde te krijgen. (taxatiekosten)
Uiteraard geldt dit alles natuurlijk niet als beginnend bestuurder want dan betaal je de hoofd prijs.
goodgoan Tom
[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)