Ben tussen het plamuren en schilderen van de tweede kinderkamer even langs geweest en maar spaarzaam spullekes kunnen kopen. Het aanbod van nieuwe onderdelen voor de Midget was ook beperkt....

Moet nu de rest maar laten opsturen.
Kon ook niet slagen voor een goede autopyjama, maar dat kan ook door de enorme drukte gekomen zijn. Voel me dan altijd een beetje opgejaagd. Heb nog wel efkes kort babbeltje gehad met Bruno, leuk je weer gesproken te hebben, al was het kort.
De kinderkamer is uiteindelijk ook af gekomen....
