
wimk schreefColonDaarnaast ontvang ik helaas ook in deze versie nog steeds geen 'abonnementen' info. (d.w.z. 1 berichtje per dag dat er iemand op een item heeft gereageerd waar ik op geabonneerd ben)


wimk schreefColonHet is allemaal weer even wennen, maar ziet t er best uit.
Voorheen kreeg ik na het inloggen alleen nog het forum gedeelte volledig in het scherm en nu blijf ik de 'randen' links en bovenaan zien waardoor er meer gescrolled moet worden in het forum gedeelte.


Andros schreefColonOf lekker modern doen en met je wieltje op "forum" klikken. Dan wordt het forum in een nieuwe tab geopend. Nog beter is gewoon een dualscreen wegzetten en gewoon zo laten





Hippert schreefColonIk heb nog een opmerking/ vraag.
Als ik een tijdje offline was geweest dan ging ik altijd via de zoekmachine kijken of ik ook gespot was. In de zoekmachine typte ik dan me kenteken en dan kwamen alle topic's waar ooit mijn kenteken in is gebruikt tevoorschijn.
Nu vind hij niks meer onder mijn kenteken.
Ik kan natuurlijk gewoon kijken bij ''gespot'' of mijn kenteken er tussen staat maar die zoekfunctie was gewoon lekker makkelijk daar voor.
waarom lukt dit niet meer?

BlackFox schreefColonDat werkt bij mij eigenlijk ook al een tijdje niet meer. Of half, soms wel, soms niet

BlackFox schreefColonBlackFox schreefColonDat werkt bij mij eigenlijk ook al een tijdje niet meer. Of half, soms wel, soms niet
En nu werkt het e-mail systeem gewoon niet meer

BlackFox schreefColonBlackFox schreefColonDat werkt bij mij eigenlijk ook al een tijdje niet meer. Of half, soms wel, soms niet
En nu werkt het e-mail systeem gewoon niet meer


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.