


ErikB schreefColon@Bruno en Jos: dan wordt het officieel dat we de trackday van 7 augustus overslaan ?








? onder één van de bruggen of zo 


Andros schreefColonZoiets
Stefke heeft blijkbaar een vaste camping in de buurt van Oxford. Ik zie die jongen vanavond nog hier in Gent, dan ga ik de details bespreken. Voor de mensen die af willen komen, tis Gentse feesten hier ^^

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.