


ttdesign6 schreefColonAah oke.
Ja ik heb bij Angelo Parts gekeken daar stond die hele fan enz voor bijna €500,- op.......maar alleen de sensor dus?
Want de garagist heeft zostraks de sensor er even afgehaald en de draden naar de auto doorgemeten en toen gebeurde er niets.
Maar dus de sensor? En wat heb je daarvoor betaald?


ttdesign6 schreefColonPM alstublieft haha....![]()
Ik denk dat de fan dan stuk is. Zostraks al de sensor losgemaakt en hij deed helemaal niks. Doorgemeten en ook niks. Dus als je me kan helpen heel graag.
Maar je auto maakte daarbij niet het rare geluid dat ik eerder in dit topic beschreven heb? Zal dat wat anders zijn

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.