dat groen met wit op de bumper is mooi, dat oranje is er een beetje over vind ik. of zoals ze bij ons zeggen "een tang op een varken"
mrcarribean






Bruno schreefColonMaar de belangrijkste vraag wat de kleuren betreft, wordt hij er dan ook sneller van ?

LEBLAR schreefColonBruno schreefColonMaar de belangrijkste vraag wat de kleuren betreft, wordt hij er dan ook sneller van ?
Dan zou je het beste de lak eraf schuren. Scheelt weer in gewicht!![]()
Maar een mooi project hoor. Laat het even weten wanneer jullie gaan rijden. Kom zeker een keer kijken.

LEBLAR schreefColonBruno schreefColonMaar de belangrijkste vraag wat de kleuren betreft, wordt hij er dan ook sneller van ?
Dan zou je het beste de lak eraf schuren. Scheelt weer in gewicht!![]()
Maar een mooi project hoor. Laat het even weten wanneer jullie gaan rijden. Kom zeker een keer kijken.




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.