Hip hip hoera, hij staat op de Berg. Technisch is hij super ok ! Bumper gaan we opnieuw ok maken en spuiten. Interieur is er al uit. Rolkooi en een paar racestoelen komen er snel in. Zo wordt hij ook verlaagd, komen er slicks onder, andere remmen en wordt hij belettert.
Maar eerst wordt hij zoveel mogelijk gestript, en opgekuist !
Zeer binnenkort zal hij er al zeer "racy" uitzien en zijn

.
Een trailer en trekker ervoor hebben we reeds voorhanden. een party tent en grondzeil voor de wagen onder te rijden hebben we ook.
Nu nog ieder een nieuw brandvrij pak en dito helm, en Zolder, here we come !
De V8 gaat wel eventjes langer moeten wachten want ik heb nu eventjes prioriteit voor dit leuke vooruitzicht op circuit en wil me daar eerst even 100% op concentreren op de schaarse momenten dat er aan het eigen wagenpark kan worden gesleutelt. Sterker nog, het circuit heeft eigenlijk zelfs geen haast, ik wil eerst de ZR helemaal top hebben.