al geprobeerd:
massa kabel motor chassis gecontroleerd.
kabel dynamo na getrokken.
kabel startmotor nagetrokken
accu kabels nagetrokken.
massa accu chassis opnieuw vast gezet
bougie kabels vervangen
bobines vervangen
bougies vervangen
inlaat afdichting vervangen
stepper vervangen
Distributie gecontroleerd (tijd &spanning)
T4 controle ,geeft geen storingen
snelstart rond de inlaat gespoten maar de motor geeft geen reactie
olie en koelvloeistof zijn schoon.
compressie tussen 12 & 14 bar.
gasklep er af gehaald en gereinigd.
co meting. HC waarde is 1800
Vandaag de co laten meten en op het moment van beroerd lopen loopt de HC-waarde naar 1800, daarna loopt deze terug naar normaal en loopt de auto goed en zijn de CO waardes prima.
Is het mogelijk om een gewone ecu aan mijn steptronic te hangen?
Hij hoeft niet te kunnen rijden, alleen stationeer draaien is voldoende om te kijken of het probleem uit de ecu komt.