BUTTON_POST_REPLY 492 berichten
Rename Daytona groupbuy
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » vr jan 12, 2007 1:27 am

ErikB schreefColonKijk, als we (Bruno en ik) ons engageren om een groupbuy over te nemen en zeggen dat we wel goede prijzen kunnen aanbieden door de relaties dankzij MG-SP (en de jarenlange vriendschappen), dan zijn we er niet op uit om iemand te naaien, en dan mag er gerust wat vertrouwen zijn dat je goed zit op mgf.be/mg-sp.

Erik, neem van mij aan dat de prijs niet de oorzaak is van de situatie zoals die nu is. Het heeft al met al te lang geduurd en daar zijn jullie niet de oorzaak van. In hoofdzaak is dat aan onszelf (en ik maak voor mijzelf geen uitzondering) te wijten. Het heeft absoluut niets met vertrouwen of iets van dien aard te maken. Het zou jammer zijn als dat je conlusie is.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jan 12, 2007 1:43 am

Mijn insteek was de Phoenix. De groupbuy voor de Daytona kwam maar niet op gang, ook niet na aangeven dat het deze week beslist diende te worden.

Dat is geheel buiten de schuld om van de organisatoren (Bruce, Bruno & ErikB). Blijkbaar was/is er minder belangstelling voor de Daytona t.o.v. de Phoenix.

Persoonlijk was ik het wachten beu en kon de felbegeerde Phoenix per direct verkrijgen. De Daytona was een goede 2e keus. Mezelf kennende had het blijven knagen, als ik de Daytona had genomen, terwijl ik de Phoenix ook kon betalen. Bij elke meeting zou ik de Phoenix van Bruno en Bruce horen en mogelijk spijt van de aankoop hebben. daar had ik dus geen trek in. ;)

Dit heeft niets te maken met vertrouwen in MG-SP. De vorige groupbuy LLW-kitjes liep volgens mij prima.

Nu zijn er diverse afgehaakt a.g.v. veranderde cashflow. zoals Bruno al eerder aangaf: Een groupbuy slaagt alleen als het in 2 a 3 weken rond is. Hopelijk boekt Jarno nog succes met de LLW-groupbuy.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr jan 12, 2007 2:55 am

Ach , ik wil hier echt geen ophef maken, onder een groep eensgezinden, maar als jullie onze frustratie begrijpen, ben ik al erg tevreden.
    :wink:

Wat groupsbuys en de toekomst betreft :
    In het vervolg als er nog eens een groupsbuy wordt georganiseerd, moet het inderdaad op 2 weken rond zijn. Jammer voor zij die dan wat lanterfanten en rond de pot draaien...

Echter, ik zal zeker geen organisator meer zijn. Begrijpelijk denk ik ! :roll:

End case !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jan 12, 2007 1:00 pm

slotje ;)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr jan 12, 2007 4:52 pm

Hopelijk boekt Jarno nog succes met de LLW-groupbuy.

Ik hoop het ook, maar het zal waarschijnlijk ook mijn laatste groupbuy zijn. Ik wordt compleet gek van mensen die afspraken niet nakomen en het daarmee voor voor mij en anderen verpesten. Ik had gedacht dat het een fluitje van een cent zou zijn, maar dat valt toch wel even tegen!

Over wat er op de afgelopen twee pagina's besproken is heb ik maar geen mening.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo jan 17, 2007 5:08 pm

Een mooi filmpje van een Italiaan met een Daytona onder zijn TF.

http://www.youtube.com/watch?v=awQgNxTd4R0
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jan 17, 2007 5:16 pm

Sander's Daytona inderdaad, niet die van ons. :)
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo jan 17, 2007 5:17 pm

MGF schreefColonSander's Daytona inderdaad, niet die van ons. :)

Ow, dit is dus de oude? Heeft die van jullie dan een vele zwaardere klank?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jan 17, 2007 5:20 pm

Coen schreefColonOw, dit is dus de oude? Heeft die van jullie dan een vele zwaardere klank?

Zeker, Kijk dit filmpje maar eens (Klik!)

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo jan 17, 2007 5:29 pm

MGF schreefColon
    Coen schreefColonOw, dit is dus de oude? Heeft die van jullie dan een vele zwaardere klank?

Dat filmpje kende ik maar nu hoor ik dus dat het geluid wel degelijk anders is. Klonk de oude Daytona dan meer als de Phoenix?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jan 17, 2007 5:37 pm

Coen schreefColonDat filmpje kende ik maar nu hoor ik dus dat het geluid wel degelijk anders is. Klonk de oude Daytona dan meer als de Phoenix?

De nieuwe klinkt meer als een Phoenix, het geluid van de oude lijkt op geen enkel ander uitlaatgeluid. ;)

Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » wo jan 17, 2007 5:39 pm

MGF schreefColon

Ja ik kende het filmpje ook al... maar nu luister je er toch even anders naar. Het is echt een heel mooi geluid.... zelf ik zou hier wel voor kunnen vallen.... iemand een groupbuy? Oh sorry :? :D :wink:

Ik wil graag eens met jullie meerijden Jarno... gewoon eens ervaren hoe het in de auto is...

Goed filmpje!

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jan 17, 2007 5:56 pm

Pete schreefColonJa ik kende het filmpje ook al... maar nu luister je er toch even anders naar. Het is echt een heel mooi geluid.... zelf ik zou hier wel voor kunnen vallen.... iemand een groupbuy? Oh sorry :? :D :wink:

Ik wil graag eens met jullie meerijden Jarno... gewoon eens ervaren hoe het in de auto is...

Goed filmpje!

Pete

Dat kan altijd natuurlijk!

• PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » wo jan 17, 2007 7:12 pm

Hmn... veel frustraties in het topic...

voor de mensen die hem nu bij de duitser gaan bestellen, houd er rekening mee dat je misschien een oud type gaat krijgen en dus het geluid van sander en niet die van jarno.

Als ik geen nieuwe TV nodig had gehad (zoiets komt altijd onverwachts, maar oh wat is het en mooi nieuw speeltje) dan was ik gewoon bij de groupbuy van erik gebleven. Kan hem nu simpelweg gewoon ff niet betalen.

Waarschijnlijk bestel ik hem later wel gewoon bij MG-SP. Als ze hem nog wel gewoon willen leveren? :?:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Cédric
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON zo apr 09, 2006 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Zedelgem [B]

door Cédric » wo jan 17, 2007 9:50 pm

Waarom zou het het oud type zijn bij de duitser? Ze maken hem toch al een hele tijd niet meer en die duitser moet ook bestellen bij MS
    MGF
    Brooklands
BUTTON_POST_REPLY 492 berichten