> Splitter eerst eens passen an markeren
> Schroeven van de bumper losschroeven :
- een aantal parkers boven op de bumper (tss koplamen)
- 4 parkers in de wielkasten
- Knipperlichten eruit (vvorzichtig

) en de 2 bouten verwijderen.
> Bumper eraf !
> Bumper en splitter goed ontvetten (desnoods bumper een beetje opruwen, waar de kit gaat komen.
> Afplaktape plakken langs de bovenkant van de splitter daar waar je amrkeerde (dit moet juist zijn, want de tape dient om te voorkomen dat er kit zichtbaar tss. splitter en bumper uitkomt.
> gaatjes onderaan voorboren door splitter en bumper, waar je de bouten (of parkers gaat zetten)
> laag kit spuiten boven en onder.
> Splitter monteren (bouten/schroeven vast) en aandrukken
> spanning opzetten door middel van gewicht, dozen melk bv.
- Je kan i.p.v. kit ook dubbelzijdige tape en een kunsttof primer gebruiken, maar dat moet je echt wel goede tape gebruiken, of de boel komt na verloop van tijd gewoon los, vooral op de hoeken (bv. bij vochtig weer en met vrieskoude)
- Als je toch kit gebruikt, neem dan een POLYMEER KLEEFKIT of POLYMEER RUITENKIT. Ik ga geen merken noemen

, maar neem de beste, en zeker geen kit die in eerste instantie als velsnadenkit dient. Hoe hoger de treksterkte en "tac", hoe beter.