Ja het is een 160 kop dat is waar ook..


















Bruno schreefColonOmdat de wagen dan veel te hoog staat uiteraard. Om de wagen lager te zetten, kan je de veer wel lager schroeven, maar omdat ze de veer dan los komt te zitten bij het opkrikken van de wagen, heb je deze hulpveren nodig. Deze hulpveren houden de hoofdveer in dat geval dan op zijn plaats, maar eens de wagen dus op zijn poten staat, worden deze hulpveren helemaal samengeduwd, waardoor ze geen werking meer hebben. De rode werden achteraan echter niet samengeduwd, omdat de wagen te licht was achteraan, dat was het probleem.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.