

Kasper schreefColonMijn kapotte Splitter vandaag op de bus gedaan en naar de TNT gezonden.
JaJa onze distributieklunzen willen dat kapotte ding ook nog hebben!
Ik ben benieuwd op welke termijn ze een vergoeding naar videomike sturen. Er is immers al meer dan een maand verstreken sinds de ontvangst van deze splitter.

Sander schreefColonKasper schreefColonMijn kapotte Splitter vandaag op de bus gedaan en naar de TNT gezonden.
JaJa onze distributieklunzen willen dat kapotte ding ook nog hebben!
Ik ben benieuwd op welke termijn ze een vergoeding naar videomike sturen. Er is immers al meer dan een maand verstreken sinds de ontvangst van deze splitter.
Dat valt nog mee ! Ik heb het volgende meegemaakt:
- Eerst moest ik bellen, telefoon dame zeft dat dat volstaat en ik een brief ter bevestigning krijg (die brief kwam nooit)
- Opeens belt de WVS (werkt voor T&T) dat IK met de splitter + verpakking (al lang weggegooid) + aankoopbewijs me moet melden op HUN kantoor in Roosendaal.
- Ik tandenknarsend daar naartoe om "aangifte" te doen. Ik kreeg de splitter weer mee (na uitdrukelijke uitleg van de WVS-er dat hel wel raar was om hem daar achter te laten)
- een week later belden ze op dat ik de splitter alsnog moest KOMEN inleveren.
- Uiteraard heb ik gemeld dat de splitter al lang met het grofvuil mee was ivm duurder om te repareren dan nieuwe bestellen, dat ze erin stikken.
Maar sowieso, je splitter inleveren in de hoop dat ze beslissen te vergoeden in de hoop dat de verkoper je het geld over maakt. Dit kan echt gewoon niet.

- Have you connected and powered up the server I have sent you ?
- ahm, yes... but is does make a hell of a noice
- Have you connected the network cables as indicated, as I can not connect to it ?
- yes, but it makes a very worrying noice and the server doesn't look right, like something happened during transit.
- Could you explain: like something happened during transit
- Like it fell of a building ....
Ik contacteer DHL en vertel hen dat we de laatste tijd wel heel veel spullen door levering defect hebben. Waarop zij antwoorden dat ik een case kan openen en ze vertellen me dat er iets gewijzigd is wat betreft de aflevering om de snelheid te optimaliseren. Waarop ik antwoord: "schrappen van het landen ?"


ErikB schreefColonOok al fratsen meegemaakt met DHL en het internationaal verzenden van servers en diskstorage systemen.- Have you connected and powered up the server I have sent you ?
- ahm, yes... but is does make a hell of a noice
- Have you connected the network cables as indicated, as I can not connect to it ?
- yes, but it makes a very worrying noice and the server doesn't look right, like something happened during transit.
- Could you explain: like something happened during transit
- Like it fell of a building ....
Ik contacteer DHL en vertel hen dat we de laatste tijd wel heel veel spullen door levering defect hebben. Waarop zij antwoorden dat ik een case kan openen en ze vertellen me dat er iets gewijzigd is wat betreft de aflevering om de snelheid te optimaliseren. Waarop ik antwoord: "schrappen van het landen ?"

videomike schreefColoneven ter informatie.. Los gezien van de info topics..
Is deze topic het meest bekeken en bevat de meeste berichten
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.