door Bruno » wo mei 21, 2008 12:39 pm
Uiteraard, maar er zijn nog 2 mogelijkheden :
1 : Bakel heeft de zijne nog niet gespoten, waardoor je die van Bakel kan ophalen (dichter bij de deur voor jou), en ik de jouwe in Nightfire red laat spuiten voor Bakel (zoals eerst gepland)
2 : Patrick T komt de zijne ophalen, nadat hij is gespoten. Ik kan de jouwe dan met hem meegeven, waardoor je minder ver moet om hem op te halen (bij Patrick T i.p.v. de Berg)
ik kan uiteraard jouw splitter ook gewoon opsturen, maar dat kost toch weer een kleine 15 euro dacht ik + is er dan kans op beschadiging, en dat laatste willen we uiteraard liever niet.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer