BUTTON_POST_REPLY 348 berichten
Gooische Vrouwen Rit 2010 op 9 mei
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za mei 08, 2010 11:41 pm

    Ok, zien dat we alles bij hebben, zoals fototoestel, zonnebrandolie..... :?
    dan een paar uurtjes onder de wol...en vertrekken maar, tralalalalaaaa!!!! :lol:
    Tot straks!!!
  • Avatar gebruiker
    Drikje S1
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 375
    GeregistreerdCOLON zo jan 03, 2010 8:37 pm
    WoonplaatsCOLON Hilversum en Oud-Loosdrecht
    CONTACTCOLON

    door Drikje S1 » zo mei 09, 2010 1:00 am

    Rick schreefColon@ Drikje S1, anders kom je toch met de lotus.


    Rick,

    Gaat ook niet lukken, de Elise is heden nog geschorst, de afgelopen 10 maanden druk bezig geweest met een technische restauratie, inmiddels klaar en de papieren binnen om ermee te mogen rijden naar en terug van de APK. De Elise is dus volledig klaar, mischien nog wel beter dan de fabrieks aflevering, maar ik mag hiermee nu niet rijden. Wel gisteren overwogen om de Elise uit de schorsing te halen en zonder apk deel te nemen, maar het gaat heden om een F / TF meeting en niet om een Lotus meeting en om deze reden was ik erop gebrand de F in orde te krijgen.

    Inmiddels had ik vanuit de enorme opknapbeurt van de Elise uit de doos met alle rest materialen een goede clip weten te scoren. Dus heden avond ben ik bezig geweest om de clip in de fusee om te zetten. Alles ging goed, tot op zekere hoogte .... ik beging een mega blunder....

    Het remsysteem diende nog ontlucht te worden en zodoende stond het nog onder 2 Bar druk.

    En toen, ik post nu om 01.00 uur, ca. een uur geleden haalde ik een houten blok uit de remklauw maar was vergeten dat daar nog 2 Bar druk achter stond, de zuiger kwam volledig uit de klauw en ligt nu los op de grond met een plas remvloeistof daar omheen, toen gooide ik de handdoek in de ring.

    Morgen, of beter vandaag, eerst met de scootmobiel naar het mediapark, terug naar huis, rem in orde maken, rest terug monteren, en dan naar de BBQ met de F.

    Gr Drikje S1.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo mei 09, 2010 7:42 am

    Met de Lotus ben je ook welkom als die klaar was geweest.

    Jammer dat het met de F niet gelukt, maar toch leuk als je er bij de start bij bent en ook met het eten wilt komen. Tot straks!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo mei 09, 2010 9:22 pm

    Hoi Rick en Remco,

    Hartelijk bedankt voor een fantastische dag. Originele plaatsen om te verzamelen, te lunchen en het event af te sluiten, daarbij natuurlijk niet te vergeten de unieke locaties om plaatjes van onze auto's te schieten. Ik hoop alleen dat het geen high definition plaatjes zijn, immers dan is het stof om mijn auto goed te zien. :wink:

    Routeboek als in perfectie uitgevoerd, ik hoop dat deze kwaliteit niet als de standaard wordt gebruikt, het was topklasse. Deze kwaliteit van afwerking de laatste 10 jaar nog niet mogen zien!

    Leuk om weer eens bij te kletsen met oude, vaste en nieuwe www.MGF.be fans en bekenden. Wij kijken weer uit naar het volgende evenement en naar een leuk vervolg van deze geslaagde dag!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » zo mei 09, 2010 9:29 pm

    Ik was in eerste instantie niet van plan te komen, maar ben toch maar halverwege ingestapt (toch om de hoek :wink: )
    Het is anders dan ik had verwacht en vond het erg gezellig en leuk, dus ik denk dat ik me maar eens ga inschrijven voor een andere rit in een buurt die ik niet ken :wink:

    Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    door Superboer » zo mei 09, 2010 9:32 pm

    Beste Rick en Remco,

    Heel hartelijk bedankt voor de organisatie van deze Gooische Vrouwen Rit. Alles was perfect georganiseerd en zelfs het weer viel uiteindelijk ook nog mee.
    Wij hebben een fantastische dag gehad en zijn de volgende keer weer graag van de partij.

    René en Ellen

    P.S.: Wel jammer voor Bruno dat Linda de poort niet open deed :cry:
    MGF British Racing Green - 1999
    MGF Silver 2001 (Sold in 2011)
    Audi A4 Avant - 2017

    Wi-j komt altied weer terug!
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo mei 09, 2010 10:06 pm

    Rick en Remco bedankt voor deze geslaagde dag. :thumbsup:

    Vooral het kijkje bij Carlo en Irene was leuk. :lol: Heb vanavond nog gekeken maar je kon niet zien dat wij er geweest waren. :P

    Afbeelding
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo mei 09, 2010 10:17 pm

    Remco en Rick : erg geslaagde dag, leuke babbels, goed gelachen, gezellige rit!!! :D
    Hier alvast een kleine impressie...

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » zo mei 09, 2010 11:37 pm

    Gewoon grandioos misgegokt, maar ja. Van achter kijk je een koe in z'n kont zeggen ze altijd hier in de polder.
    Vanmorgen op tijd gewekt door de kleine, en buiten gecheckt. Lekker wolkendekje, met dreigende donkere lucht boven de Lek. Ook wat nattigheid hier, dus durfde het niet aan dakloos te vertrekken. Dat het droog bleef kan ik nu achteraf pas zeggen. In ieder geval hebben jullie dus een prima rit gehad, met aardig weer en veel schik.
    Zal er voor zorgen dat m'n dak met de volgende rit wel bruikbaar is, want die zekerheid is mij toch wat waard. :roll:
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo mei 09, 2010 11:58 pm

    Zoo het zit er weer op. En vanaf mijn plek wil ik iedereen bedanken die is geweest. Het was een top rit en het weer was ook goed te doen. Ik heb geen spatje gezien.

    Ik heb mij zeer vermaakt de hele dag en het was erg leuk om de nieuwe gezichten te zien. We gaan, als ik al voor mijn beurt mag spreken want Rick is nog onderweg, volgend jaar en nog mooiere rit maken met de hoop dat jullie minder snel op de stops zijn. Man oh man wat heeft Rick door moeten rijden. Jammer Voor Bruno dat Linda niet open deed maar ik hoop dat ik het een beetje goed heb gemaakt met de foto van haar. Ze was erg zenuwachtig hoorde ik en durfde niet open te doen.
    Bruce ik hoop dat je snel weer beter word want ondanks jouw griep was je er. En dat noem ik ballen hebben.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma mei 10, 2010 12:05 am

    RemcovanKuilenburg schreefColonZoo het zit er weer op. En vanaf mijn plek wil ik iedereen bedanken die is geweest. Het was een top rit en het weer was ook goed te doen. Ik heb geen spatje gezien.


    Ik ben er helaas niet bij geweest en daar baal ik nu nog steeds van. :cry: Ik hoop de volgende editie wel mee te maken. Het weer (hier) was ook veel beter dan de voorspelling.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma mei 10, 2010 12:22 am

    Een paar foto's dan.

    In de studio.
    Afbeelding

    Arsenaal

    Afbeelding

    En een in de brievenbus van Linda.

    Afbeelding

    Bruno hier is Linda. En hij weet de weg :lol:

    Afbeelding

    Mmmmmm ja daar moet je van Kwijlen

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Hij zit toch overal die Bruno.

    Afbeelding

    Afbeelding

    En ze past niet in de F dus nog even wachten Bruno.

    Afbeelding

    Afbeelding

    Al mijn foto's zijn te vinden op deze site. http://picasaweb.google.nl/remcovankuilenburg/GooischeVrouwenrit2010#
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » ma mei 10, 2010 1:35 am

    Erg leuke foto's allemaal! :D
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma mei 10, 2010 9:04 am

    Dat was weer een hele leuke dag,
    Omgeving vind ik echt schitterend en ik ga het raodbook bewaren en ga de rit zeker nog een keer rijden.

    Leuk om alle oude en nieuwe gezichten te zien.

    Rick, Remco, hartelijk dank voor een zeer goed verzorgde dag.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma mei 10, 2010 9:22 am

    Graag gedaan Bruce. Gaat het weer een beetje met je? Of thuis aan het uitzieken?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 348 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten