Bruno schreefColonOok ronde zijn te krijg !
Ja, dan maar weer gaan overwegen wat het moet worden. Ook even afwachten of Bruce volgende week een nieuwe Group Buy gaat starten.

Brooklands schreefColonBruno schreefColonOok ronde zijn te krijg !
Ook even afwachten of Bruce volgende week een nieuwe Group Buy gaat starten.

Bruno schreefColonMisschien kunnen we de MG-SP relaties even gebruiken om een scherpe prijs te bekomen in jullie groeps-buy. Voor mijn part mag ook iemand anders het doen, ik stel het maar voor, want we halen er alleen maar werk met op onze hals natuurlijk. Indien we met Mike iets zouden kunnen overeenkomen, en jullie het leuk zouden vinden dat we eens polsen, zou ik wel dezelfde voorwaarden voorop willen stellen als in de Phoenix groeps- buy, en dat wil zeggen dat er dan ook vooraf dient betaald te worden, zodat we het niet moeten voorschieten.

Bruce schreefColonJongens, op mij hoef je niet te wachten.. ik kreeg gister een half uur na mijn mailtje al reactie, maar ik ben er gewoon klaar mee, ik heb gewoon geen zin om met ze verder te gaan.. je kan gewoon helemaal geen afspraken met ze maken... en ze willen zich niet vast leggen op een leverdatum.. nou dan zou dat zo weer maanden kunnen duren...

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.