Mijn samenvatting van de dag:
- Super weer!
- Hoofd en armen geweldig verbrand.
- Mijn vader had meer tijd nodig om op te warmen dan de F..
- Even stoppen in de pit helpt om de weg voor je ontzettend rustig te maken.
- De remmen van de F houden absoluut niet over (daarom vandaag 280mm's aangeschaft)
- Het is een stuk leuker om met MG-R.nl en MGF.be te gaan dan met de MGCCH of de Morgan Sports Car Club Holland.
- Als je een MG sticker op je 206CC plakt zorg je absoluut voor opschudding. (''Noh.. Check die Peugeot, die klereleiur heb d'r un MG stickur op geplakt!'', aldus een voorbijganger)
Conclusie: Dit was van de 5 keer dat we er nu geweest zijn absoluut de leukste keer, hopelijk is het de volgende keer weer net zo leuk!






