

Bruno schreefColon
@Remco : Indien zin : Woe 8 mei om 19u begin ik er aan en ook Za 11 mei en desnoods als het echt niet anders kan Zo 12 mei.
BTW : Vandaag is ook de vering binnen gekomen voor de Racer. Ziet er super stoer en compact uit. Die moet er ook nog onder (woe 8 mei)












Murphy schreefColonGaat dit allemaal lukken voor 15 juni??
Ik heb nl. een belangrijke bespreking voor 15 juni gecanceld omdat ik graag wil komen kijken op zolder. Zou wel jammer zijn als dit voor niets blijkt te zijn.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.