


Demor schreefColonMan man, wat heeft de schaarwerking nu met je achterruit te maken. Dat je een alternatief hebt gevonden en dat je daar blij mee bent is een ding, ...maar......

Sander schreefColonIk moet het eerste gerepareerde ruitje dat naar mijn mening mooier/beter is dan origineel nog tegenkomen.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.