Niet dat iemand er iets aan heeft maar gisteren heeft mijn fje aan nieuw voorruit gekregen, slecht onderhoud en de aanhoudende kou laat Nederlandse wegen niet ongemoeid.
Als je van je wagen houdt blijf dan zeker niet kijken

het raam zat zo verschrikkelijk vast dat er twee zaagbladen gesneuveld zijn en uiteindelijk slechts met zeer brute kracht het raam los kwam. Volgens de monteur was het (monsterkit) hun vertaling voor %$#@%$ kit.
Na de boel schoon te hebben gemaakt is de complete voorstijl voorzien van een goede laag primer alvorens de kit er op ging.
Nu in het bezit van een streeploos raam (de oude was volledig ingesleten door slechte wissers) zie ik alles weer glashelder.
Kosten; eigen risico van € 75.00 lang leve de verzekering.
Later....
To boldly go where no MGf has gone before.