

Bruno schreefColonAls je echt wil overgaan tot de aanschaf van een ecu, schuim dan wel E-bay af, daar vind je ze soms voor 50 euro. In ieder geval geen verloren kost. altijd handig een spare gematchte ECU voor je wagen op de plank te hebben. Heb ik ook altijd in case of...

mailman schreefColon. Temp-sensor zou ik nog kunnen vragen, maar dan is dat ook maar 1 van de zaken die het kan zijn en sluiten ze niet alles buiten de ECU uit.



Bruce schreefColonMaar haal de ECU zelf van Ebay, dat scheelt je weer wat in de kosten.



Bruno schreefColonEven ter info, wat voor F heb je, VVC, MPI & Mems 2, Mems 3 ?
Misschien heb je het al wel gezegd, maar ik had geen zin, heel de handel weer te overlezen.


mailman schreefColon
BCC Baarn gaf alleen aan, dat het toerental ongeveer 100 tpm toeneemt, als de airco finnen aanslaan. Ze weten alleen niet waarom deze airco finnen aanslaan. Bij het uitlezen van de motor, zien ze dat de airco finnen aanslaan en tegelijkertijd zien ze dat de gasklep open gaat. Een verband kunnen ze echter op geen enkele manier technisch of fysiek leggen.

Bruno schreefColonMems 3 dus naar ik veronderstel.
Zijn de contactpuntjes van de bobijnen niet geoxideerd. Je kan deze los halen, maar ik zou ze gewoon vervangen. Dit type bobijnen, die boven op de kop zitten, zijn immers nogal gevoelig aan oxidatie etc...


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.