





Bruno schreefColonPeter en jarno "ov" ? Ik mag hopen dat die "ov" weg valt zodat ik ten minste weet wat mijn noeste arbeid zal hebben opgebracht...


MGF schreefColonIk moet even informeren of het Peter ook uit komt, maar ik ga er van uit van wel.




Bruno schreefColonhangt van de animo af, of we de bank een hele of halve dag huren denk ik.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.