

Carl schreefColonAls je veel met verschillende auto's rijdt durft het wel eens een probleem te zijn dat je aan de verkeerde kant instapt, uit gewoonte.

Klopt, dat is altijd het momentje om even goed te lachen
En wat ook leuk is, is wanneer er kinderen met je meerijden, dan zie je iedereen zo kijken van: huh WTF, een kind die rijdt ?



Carl schreefColonHeb ook al grapjes uitgehaald op de autostrade met een passagier met een reservestuur in de hand die angstig kijkt en zijn los stuurwiel aan een passerende auto laat zien. érg leuk...

Pas op, want je ligt snel in een deuk van het lachen!Ultimate schreefColonKennis van me heeft een auto sloop, als ik langs kom met m'n F dan krijg ik een stuur van hem


Carl schreefColonAls je veel met verschillende auto's rijdt durft het wel eens een probleem te zijn dat je aan de verkeerde kant instapt, uit gewoonte.






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.