door jaapieooo » do jul 16, 2009 8:14 pm
Mr. Dj M. schreefColonLijkt me leuk

Wie kent hier een programma dat hem een mail of duizend in z'n postvak geeft?
Vroeger wel, weet niet of ze nog bestaan, google eens op mailbomb, kun je anoniem zijn mailbox volgooien! Als we nu allemaal even bij marktplaats op de link klikken dat de advertentie niet deugd, is ie er zo weer af. Kan hij weer 15 euro betalen
Voor het mooie weer: Vespa LX Touring
Voor dagelijks gebruik: Volvo V50 en Panda
Voor in de stad: Vespa LX
Voor de hobby: Piaggio Ape en een Carter Interceptor Buggy
Voor de Carbagerun: Volvo 850 2.5 20V GLT estate (Lego auto) Verkocht :-(