While I'm here, sorry to stray off subject.. Jos, did you get the certificate of authenticity I sent to Bruno for you as your e mail adress wouldn't work ?
There may be a surprise car at MGFIM though, wait and see







RoadRunner schreefColonNee, nog geen update gezien. Ik heb zo'n twee weken geleden betaald maar ik wacht het rustig af. Als ik de lijst zie dan zijn er maar weinig die betaald hebben en niemand voor de BBQ.
Het zal allemaal goedkomen.
Ton




Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.