Helaas hebben we de middagrit laten schieten. We zijn met 2 auto's vanuit Nederland vertrokken en sollidair ook na de lunch huiswaarts gekeerd.
Reden: een hele trieste
Auto in het decor
Op een mooi kronkelend weggetje doemde er vanuit het niets een volume bak op in een rechtse bocht, die dankzij begroeiing niet te overzien was.
Met een ferme stop heb ik een aanrijding weten te voorkomen. Echter Mike achter me niet. Heeft mij en de volumewagen ontweken, maar de betonnen paaltjes van het naastgelegen weiland niet.
Resultaat: voorbumper + KH, spatscherm, koplamp en sideskirt aan rechterzijde stuk.
gelukkig zijn Mike en Ilona ongedeerd gebleven. Enkel wat last van schouder.





