

Bruno schreefColonT'is niet de snelste, niet de meest luxueuze, wel de meest tijdloze en bruute verschijning vind ik, zelfs na 4 of 5 jaar nog steeds volledig up to date.

Brooklands schreefColonKasper schreefColonDat was bij mij de enige storing in 235.000 plezierige kilometers!
Een half jaar terug ook op zoek geweest naar een ZT in dieseluitvoering. De garagehouder die nergens op antwoorde is uiteindelijk de oorzaak dat het destijds niet door is gegaan. Omdat ik weinig ZT's te koop zie staan en als ik er eentje zie is deze in ieder geval vier jaar oud. Dit zal de reden zijn waarom ik wat anders ga kopen.

Bruno schreefColonT'zal waarschijnlijk niet de meest verstandige keuze zijn geweest, maar als je de looks van de ZT-T bekijkt, zowel binnen als buiten, is de aankoop vooral emotioneel geweest.

MGF schreefColonMij zou de leeftijd niet veel kunnen schelen. Liever een ZT van 4 jaar oud dan een burgerbak van een half jaar oud waar je na een jaar alweer op uit gekeken bent omdat de halve buurt er eentje heeft gekocht.

RSV schreefColon
Valt die BMW diesel te chippen?
Want bij MG's toch wat PK's zoek geraakt tov BMW.

Kasper schreefColonBruno schreefColonT'zal waarschijnlijk niet de meest verstandige keuze zijn geweest, maar als je de looks van de ZT-T bekijkt, zowel binnen als buiten, is de aankoop vooral emotioneel geweest.
Kijkend naar afschrijving heb je wellicht gelijk, dit is echter alleen gebaseerd op waardering door het grote publiek. Weet wel dat normaal gesproken je een auto hebt gekocht die van hoge kwaliteit is, zowel technisch als voor wat betreft rijeigenschappen.
Gaat het daar eigenlijk niet om![]()
Het kan niet maar ik zou zo weer terug willen en afstand nemen van m'n 159. (en dat is dan zo'n bejubelde auto)

RSV schreefColonIk vindt de 159 nochtans een zeer mooie verschijning.

Brooklands schreefColon(...)
Deze had ik ook gezien. De kleur had wat mij betreft Pearl Black mogen zijn en de prijs net onder de 20.000 euro.

Brooklands schreefColonDeze had ik ook gezien. De kleur had wat mij betreft Pearl Black mogen zijn en de prijs net onder de 20.000 euro.



Mr. Dj M. schreefColon(...)
Die V8 is bruut, maar blijf het oude front mooier vinden dus die met V8 is mijn ultieme Zt. Helaas is dat ook erg duur.
(...)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.