Zo'n mooie kleur in combinatie met dat zwart eigenlijk.

Coen schreefColonDat ziet er zeker leuk uit. Heeft een van jullie nog de sleutels in de handen gehad of staat die TF er alleen maar voor de sier?

Coen schreefColonWiellem schreefColonHij was voor de sier ja ik denk niet dat je er zomaar mee mag rijden.
Laat hij 'm dan als leenauto inzetten bij een onderhoudsbeurt... Zonde om 'm daar zo te laten staan. Was het een nieuwe?

PDC erop![]()

Coen schreefColonWiellem schreefColonHij was voor de sier ja ik denk niet dat je er zomaar mee mag rijden.
Laat hij 'm dan als leenauto inzetten bij een onderhoudsbeurt... Zonde om 'm daar zo te laten staan. Was het een nieuwe?


Mr. Dj M. schreefColonEr wordt gezegt dat de Le500 wel op z'n chinees in elkaar zit, maar op de foto's zie ik niet echt wat. Iemand van de imperfecties foto's genomen?
De Tf in kwestie, heeft die ook nog zo'n "toepasselijke" sinasappelhuid?


Mr. Dj M. schreefColonDe MgF rijder uit de straat waar Bruce woont?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.