


remcovankuilenburg schreefColonDaar zit een schakelaar voor in het kofferbakslot als je met de sleutel het de kofferbak open maakt dan gaat het alarm er van af. Bij de meeste werkt dat niet top maar bij die van jou dus wel.


remcovankuilenburg schreefColonHet is een beetje obbie bobbie schakelaartje waar je niet echt van op aan kan. Ik dacht hem ook gemaakt te hebben en voor een vol terras de klep open. En het werkte dus niet. En dan natuurlijk werkt je afstand bediening ook niet snel genoeg........... Maar het zit er dus op en het werkte bij jou.


het licht, het alarm, het klokje


unknown911 schreefColonKijk eens of de kabel die de min- pool van de batterij met je carrosserie verbind niet los zit, of ver in staat van ontbinding is, daardoor kan het zijn dat je alarm onregelmatig afgaat .
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.