

Bruno schreefColonUiteraard, om het te laten opvallen, maar t'is goedkoper een reservewiel geel te spuiten in het LE500 verhaal dan zilver, komt daar bij dat er ook LE500 zijn met zilveren i.p.v. zwarte wielen uiteraard.




Bruno schreefColonDe enige mogelijkheid is dus, dat de velgen door het dompelbad zijn gegaan en enkel langs de buitenkant werden gespoten met een 2k lak, echter de binnenkant is dan degelijk 1K



Powerman schreefColonof dat RTL programa waar ze alles kunnen vertellen over je levens lijden zonder je ooit te hebben gezien.
Heb wel een hoop geleerd over lak en spuiten in het algemeen , mochten deze verhalen op praktijk en theorie gebaseerd zijn.![]()




Magikwheels weet misschien wel waar ze hun wielen vandaan hebben, maar over het productieproces, gaan ze je echt niet veel kunnen vertellen.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.