Mr. Dj M. schreefColonOh ik dacht dat er nog wat delen van het frame krom waren geraakt, nee als het echt alleen is zoals je beschrijft dan hadden ze inderdaad gewoon een vordering van 4 weken moeten neerzetten zodat je tijd hebt de auto te herstellen
Klopt dat het frame krom bleek te zijn, maar dat was ten eerste niet zichtbaar en ten tweede mogelijk het gevolg van een eerdere aanrijding. Enfin, achteraf gezien is het geen drama dat de F volledig/uitvoerig gekeurd is, maar toen ik hoorde dat mijn kenteken ongeldig was verklaard was ik behoorlijk ontdaan kan ik je vertellen!

