ErikB schreefColonMGF schreefColonDe lol zit hem dan wat mij betreft ook niet in het stoplicht-sprinten of het scheuren, maar meer het snelle bochtenwerk en het open rijden. Een BMW E36 328i compleet zoek-rijden op een bochtige weg in Frankrijk is mijns inziens veel leuker dan een simpel stoplicht-sprintje.
En ook dat is al veel minder dan 5-10 jaar geleden. De wegligging van de 'concurrentie' is ook drastisch verbeterd.
Ach zo is het ook. Daar is het plezier echt niet minder om!





