

lucas schreefColonDe jongste van ons forum heeft me overtuigd om .... geen splitter te plaatsen
Bruno schreefColon:shock:
(...) ik snap de logica van de "origineel-puriteinen" nog steeds niet.(...)

MGF schreefColonDat we dit forum wel kunnen sluiten als iedereen zijn MGF origineel houdt is natuurlijk de grootste onzin. Alsof het hier alleen om modificeren gaat, gelukkig niet zeg!






Bruno schreefColonZelf heb ik zo groot dit verschil niet ervaren, bij proefritten, maar ik ontken het ook weer niet. Echter denk ik, dat er ook dikwijls veel tussen de oren zit. T'is allemaal moeilijk meetbaar in ieder geval, of heeft er iemand een windtunneltje op overschot ?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.