

remcovankuilenburg schreefColon...Jaja. En hoe moet dat er uit zien dan? Een F met een Hazenlip?.....





Mr. Dj M. schreefColonWil je dan gaan vliegen Bruce


Ian schreefColonseg remco, ik ben een belg hoor, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat jullie echt gefocust zijn op de taal maar aub nu niet overdrijven. Als je hier in een garage gaat staan zeggen ze vlakaf, stuurchappen, ik ben nu geen garagist ofzo hoor. Ik weet alleen dat deze voor massieve speling(versta je toch heh? stuur naar alle kanten begint te draaien) veroorzaken. Fixen betekent in orde maken, afkomstig van engels. Hollanders gebruiken dit heel veel. Je moet nu niet gaan muggenziften over alle woordjes zoals vanvoor ofzo. Ik versta perfect dat je nu niet moet gaan schrijven op deze manier 'eey gaast, alles bon? moh enfin...' zo moet je nu niet gaan typen, versta ik perfect. Maar woordjes zoals vanvoor of fixen (dat zelf engels is!) aub...



Ian schreefColonNee ik bedoel die erachter.. die grijze is dat niet de SV?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.