Knap hoor.
Tegenwoordig zijn er meer en meer F'en hier, die heel stoer beginnen te ogen en de weg in slagen die ik super stoer vind.
binnenkort maak ik de mijne terug origineel, dan ben ik terug alleen.
Alle gekheid, mijn complimenten





Bruce schreefColonheel mooi, maar die hardtop mag er echt wel af hoor, je kan al makkelijk open rijden..
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.