Trouwens zeer lang geleden hadden we al eens dit idee. We hebben er maar niks mee gedaan omdat ik het dus niet mooi vind. Om de één of andere manier klopt er iets niet wat de look betreft vind ik.
De foto's van toen (zeggen niet veel, maar bewijzen dat we er al mee bezig waren)
Op deze foto zie je dat er heel veel zal moeten aangepast worden om dat te laten passen. Met photoshop lijkt het simple, maar IRL ...






