Mr. Dj M. schreefColonBen benieuwd Pieter, heb je ook al contact gehad met het verkoopadres over het horloge en de spullen waar andere wellicht interess in hadden?
Nee nog niet, stuur vanavond een mailtje




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.