Mr. Dj M. schreefColonIk zie wat schade op de wielen en helaas ook wat deuken.
Stoeprandschade is idd opvallend. Ik zag op de foto's ook wat deuken, maar dat lijkt zo. Er zitten totaal geen deuken in behalve onderaan de achterbumper en onder de skirts.
Murphy schreefColonIk vind die witte wijzerplaten ook mooier dan het oorspronkelijke gele licht.
Werkt de dimmer op je instrumenten verlichting ook met LED's?

Die F is immers verkocht. In mei 2009. De dimmer werkte ook met de leds ja.
Nem58 schreefColonZet je de auto's ook op het forum te koop mocht je import bussiness op gang komen?
Als de beheerders het toestaan.

Begreep dat het forum niet voor commerciele doeleinden is.
ErikB schreefColonLeuke auto die duidelijk wat TLC nodig heeft.
- ook goed dat de rode remklauwen weer mooi rood zijn... afgaand op de eerste foto's dacht is dat ze behoorlijk vervagd gingen zijn, maar 't is zeker in orde.
Ze zijn inderdaad wat roder geworden na het schoonmaken, maar op de plek vlakke plek van de klauw is het rood wel vervaagd. Waarschijnlijk met te agressieve middelen schoongemaakt.
Vandaag bij de RDW geweest voor de invoer. Heb besloten om dit keer de APK ook door de RDW te laten doen. Ik wist van te voren dat een band versleten is en het 3e remlicht nog moest worden aangesloten.
De band werd uiteindelijk niet afgekeurd, maar als aandachtspunt erop gezet. De TF werd wel afgekeurd op de volgende punten:
-Kapotte aandrijfashoes links achter
-3e remlicht werkt niet
-Handrem links achter werkt niet goed
-Linker koplampbeeld niet goed
Dat van die linker koplamp vond ik wel vreemd, omdat ik hem dacht ik al versteld had. Ik heb begrepen dat de koplampen niet vervangen hoeven te worden voor de apk, maar slechts gesteld met het lipje. Morgen maar eens informeren en even de lamp met het afstelapparaat bekijken.
De aandrijfashoes en handrem heb ik gelijk laten doen bij de hobbyhal. Van de handrem weet ik niet zeker of hij wel optimaal functioneert voor de APK, hij is in ieder geval eenstuk gangbaarder gemaakt. De kabel kwam niet terug van het linkerachterwiel wanneer de handrem werd uitgeschakeld.
3e remlicht is inmiddels aangesloten. Tevens zei de keurder dat de accu los zat en dat dat ook een punt zou worden, maar dit heeft hij niet op de lijst gezet. Hij vertelde er ook bij dat hij deze lijst aanhoudt bij de herkeur die morgen plaatsvindt.
Keuring bij de RDW
Op de brug bij de hobbyhal
