
Jager schreefColonJe kan de auto niet starten als je de schakelaar vergeet terug te zetten. Te weinig spanning voor de startmotor.

Jager schreefColonZover ik weet overbrugd de zekering de schakelaar.









ErikB schreefColonHmmm....
Volg even mee: de batterij gaat leeg omdat er een stroom is die constant vloeit (klokje, radio, ECU, slecht contactje hier en daar, enz...). Een goed idee om dan de stroom te onderbreken.
Een kleine zekering ertussen om toch nog genoeg stroom toe te laten voor de radio klinkt leuk.... maar de andere verbruikers gaan toch gewoon mee snoepen en als er te veel gesnoept wordt, dan springt toch gewoon de zekering ?
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.