Powerman schreefColonbetters scheelt je weer kop zorgen![]()
Nou wil ik nog van je horen dat de vering super is en een hele grote verbetering.
wacht met spanning je verslag af na een paar test ritjes
Ik heb wat zitten experimenteren, en je kan ze echt gewoon afstellen hoe je zelf wil, van zacht tot keihard
De baanligging is sterk verbetert, vooral in de bochten is hij vele stabieler.
Nu nog enkel een camera zien te regelen voor de foto's..
