

em-gee-efke schreefColonBruno schreefColonOok, maar we kunnen zondag ook uitwijken naar een andere locatie. Die van vorige keer na de Dyno bv.
Waar was dat? Daar waren wij niet bij...
In Zeeland is het géén carnaval.











Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.